Det årlige gebyr for at stå på venteliste ændrer sig. Du modtager besked via mail eller pr. brev.
Mails og breve udsendes i uge 46 og 47.

Har du ikke fået en mail fra os, så log ind og se om du har registreret din mail korrekt.

 Læs mere om gebyrændringerne her 

 

GLEMT KODE, ÆNDRING ELLER FORNYELSE AF KODE

VEJLEDNING TIL DANNELSE AF NY KODE: 

  1. Gå ind på www.aarhusbolig.dk 
  2. Find "log ind" i menuen
  3. Klik på glemt kodeord
  4. Udfyld én af de fire registreringsmuligheder (se billede længere nede på denne side)
  5. Tryk på send
  6. Du vil herefter få tilsendt en e-mail eller sms med link til dannelse af en ny kode. - Husk at tjekke dit spam filter, hvis du ikke modtager mailen. 

Hvis du ikke har registreret en e-mail eller et mobilnummer på din bruger, skal du kontakte en af boligforeningerne der hører under www.aarhusbolig.dk. Du skal oplyse en e-mail eller mobilnummer vi kan registrere på din bruger.

Har du flere brugernumre?

Skulle din e-mail blive brugt på flere brugere, skal du enten bede om ny kode ved at oplyse hvilket brugernummer du ønsker en ny kode til, eller oplyse både e-mail og fødselsdato.

BEMÆRK

Pga. GDPR regler, har vi været nødt til at foretage ændringer der vedrører din adgang til hjemmesiden. Derfor: 

  • Har du ikke været logget ind i 6 måneder eller mere, vil din kode blive nulstillet.
  • Er din kode ikke i "sikker"-kategori, vil den blive nulstillet.
Alternate Text
Til top